? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

laupäev, 26. september 2009

Wonderful, How good they can make a day.

Ignis & Celi= [ L ]


tõesti lihtsalt niiiniiii hea (:

Tänasestt ( : & eilsest natike(Tiia'ga).

tõin ignise & celi ära koplist, talli. puhtaks ja siis celi sadulasse. Ta nägi lihtsalt niinii ilus välja, väga vormi on ka läind juba, pole sellist "poni kõhtu" all enam.
läksin siis käekõrval platsile, sest no ei hakka mina ju viitsima 2 korda selga ronida:d.
läksin siis selga, tegin lõdvaratsmega sammu & kõndisin ta "soojaks" .

tegin üleminekuid & üleminekutel jälgisin ,et end ära eii unustaks & ,et ta tooks taguotsa alla.
SUPER!
paremat ma ei oleks osand tahtagi lihtsalt.
natuke galoppi & siis korra tõmbas ta pea alla & mängis kitse kah:D irwirw.
mõned soojendus hüpped & mul oli tunne nagu oleks ma ise edasi arenend, ma ei vajunud ette, põlv oli kinni, hobune oli väga stabiilne ei vedand mind, ma ei koksind teda säärega jne.
tõesti nagu VÄGAVÄGA hea tunne oli^^
mõned korrad veel tünne & siis 2-3 tõket järjest hüpetena .
Tulin korra ka süsteemi(umb. 95 cm ?) , vahe oli üsna kitsas nii,et ta tõusis väga hästi, peale esimest süsteemi tõket istusin kohe sadulasse + ma ei lennand seal seljas nagu "vahest" juhtub(VOOOOOVVVVV) & ta eii tirind ühtki korda peale ja üleüldse kõik oli niiiniii tõsiselt hea.
niinii hea tunne oli,et täiesti lõpp:D ma vist isegi Õpin midagi :) polegi niiloll nagu paistan ;D
jalutasin celka maha & viisin talli,

Panin iku sadulasse & nunnutasin natike nsm.
viisin celi koplisse ära & läksin ise kah teiste juurde sõitma ,sest nagu ma aru olen saand siis ignisele meeldib teistega koos poole rohkem sõita ( :
läksin selga & tegin kah sellist soojendavat ,lõõgastavat sammu.
algul Ta arvas ,et ta ikka ei taha karjast eemale sõita & siis üritas küünlaga mind tagasi vedada Aga tal ei tuld midagi välja sellest,jätkasin veel sammuga natuke & siis traavi..
mõtlesin omale mingi suvalise "skeemi " kah välja ja sõidsin seda.
traav oli väga ühtlane & hea, algul natuke tegin kergendatud traavi & siis ülejäänd trenni täisistakut(VA kui ta krampi läks!)
SUPER hea oli, no tõesti ma ei jaksa ära imestada.
väga ühtlaselt jooksis,ei kangutand, mängind suulistega, vehkind sabaga(300 ringi sekundis)
, lihtsalt jooksis , ei vajund kah eriti , kui siis mõnes üksikus kohas kui end ära unustasin.
Tõsiselt ühtlane & hea oli.
tegin üleminekuid jaaniiiedasii.
MITTE ÜHTKI korda ei pakkund galoppi, üleminekud olid üsnagi sujuvad.
& ma tean kah miks ta täna nii niii hea oli:D asi oli selles,et ma kontrollisin ennast, üritasin KOGUAEG võimalikult lõdva olla & kätt vägaväga paigal hoida ning jälgida oma istakut & jalgu.
tegelt vägaväga raske on saada kõik kehaosad tegema erinevaid asju.. see mida iku mu all tegi oli tohutult hea(minu jaoks!).
galoppi tõsted olid väga ühtlased ,üldse ei tõmmand krampi ennast, Ma pole eluski saand talt veel sellist galoppi,et ta läbi selja jookseks, & ta tegi täna seda, mitte küll täitsa järjest aga enamusajast oli lõdva..tavaliselt ma ei suuda galoppis istuda seal seljas kui ta krampis jookseb nii lahti lihtsalt viskab, aga täna olin ma sinna selga nagu kinniliimitud. Ma lihtsalt nautisin Kõike seda nii väga,et üldse kohe ei taht alla tullla aga jahm ,kuna ta nii elu tubli oli siis ei teindki talle rohkem täna :)
Armastan oma pisikesiiii ( L )


eile ikuga hüppasin, suhteliselt OK oli, ei tõmmand peale, üsnagi ühtlane.
viisin ta mõned korrad tõkkele ka alla,et ta õpiks alt välja tulema(ta ei oska seda veel : / Aga küll õpib, ta on tõsiselt tark ^^)
süsteemid & kõik muu oli vägagi hea (:



Tõesti,hobused suudavad ühe mõtetu päeva Ikka vägagi heaks muuta^^



a, ja ma küsiks nüüd seda kaa,et kes mu blogii loevad üleüldse ?v kirjutan ise-endale :D?
... tahaks väga teada:D



4 kommentaari:

Carmen ütles ...

Karta on et ma loen :D

jõuuuu:D ütles ...

hiihih:D sina muidugiimuss:D
ma mõtlen nagu muud rahvast, et kas üldse keegi loeb ka midagi;D

Me Wee ütles ...

minaminamina

Liis ütles ...

Mina ka loen :)