? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

esmaspäev, 7. september 2009

Väike-maarja. Sabrina:)











Väike-maarjas olin siis nv.. mai viitsi teistest trennidest rääkida ega midagi..kirjutan lihtsalt mingi imeväikse teksti sabrinast ja lisan ka paar piltii.
Ma olen sitaks In Love sellesse ponisse, niiniii meeldib ,et lausa jube : s.
panime siis sadulasse.. fausta hoiatas kaa,et ta pidavat olema suht Hull , 2 nädalat sõitnud kahm..
mõtlesin siis,et okeii olen valmis lendama:D .
läksin selga, nii kui üle sain jala tuli "väike" rodeo :D kurat , ma sain naerukrambid seal seljas, ta tegi seda nii koomilt..
siis lasin tal natuke lõdvaratsmega joosta, aga noh sellest ei tuld midagi välja , kohe tõmbas pea jalgadevahel jaa hakkashüppama:D:D
jalutasin siis veits ja hakkasin pihta.. ma eii ütleks küll ,et see loom 2 nädalat on sõitnud.. tohutult hea oli ,eest hästihästi pehme..
no muidugi kui norida siis selle kallal,et ta´l pole piisavalt impulssi, aga ta on ju kõigest 2 nädalat ikkagi sadulas old:)
tegin üleminekuid ja üritasin ,et ta õlaga sisse/välja eii vajuks. kipub päris palju vajuma..
galoppi eii hakand proovima, pole mõtet minu arust veel.. kuigii jah OSAD arvavaad teismoodi, aga sinna pole minul midagi teha, oleks ta vaid minu oma..sellest loomast saab Super poni kindlasti kunagi, kui keegi teda ära eii Nu**i. : /

mõned pildid kaa:
Sabrina:)




Liiga all, aga pole hullu:d



kaunitar:)




jaa veel midagii:)




ülejäänd pildid lisan fotoalbumisse.:
user/holdmeforever .

2 kommentaari:

Eliisa ütles ...

Oooh ta poni vää?:D
Täiega mõnna hobune on.. :). Sobite ju kokku ka ;D

jõuuuu:D ütles ...

Poni jaa:D. mhmh, eest hästi Pehme aga no vägaväga toores, pidevalt ratsmetaga.
jajah kindlasti sobime xd, mingi 2 trenni tegin temaga kõigest;D