? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

teisipäev, 1. september 2009

Hea!?

oeh, polegi sõitnu nüüd vahepeal, mõtlesin,et homme võtak kõik 3 ette ja teeks midagi põnevat, Hm mis oleks põnev ?
mõtlesin,et võiks midagi teistsugust proovida. mitte midagi sellist mis seondub sõitmisega vms.
mai tea üldse mis see olema peaks ?

ja nüüd siis läksin kaa uuesti trenni (?) kui seda saaab nii nimetada, igatahes 1 kord nädalas käin nüüd siis Ignise ja Celiga Tiia juures trennis.
Sellessuhtes on 1kord OK, et see mida ta seal räägib & õpetab ,et ma saan seda kodus katsetada ja seedida terve nädala otsa ja siis järgmine kord Selle asja võrra targem olla & alles siis edasi minna(keeruline seletus?)
,et sellesuhtes mulle tundub see varjant Üsna OK.
+ Ma ei taha üksi niimodii omapead sõita kah,sest ma kardan kõik ära rikkuda, mu oskused on väga väiksed alles ja sellep. on see noorte(& ka vanade) hobuste ära rikkumine väga kerge tulema,et oleks hea kui keegi juhendaks ja aitaks kõrvalt.
Üsna odav oleks kaa nkn, et jah ehk ei läh kõik allamäge!?

a nüüd kool kaa : s , raskem treenida ja tegeleda hobustega : /

0 kommentaari: