? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

teisipäev, 8. september 2009

Ignis & Tiia trenn.

oeh, ma ei oska mitte kui kuskil alustada:D seda infot oli niinii palju, vb isegi liiga palju, sest mul väiksed ajud:D:D:D
OkOk, tegelikult oli hea & mulle meeldis..
+ mul ei tule enam mitte midagi isegi meelde mis me tegime: s, räägin siis sellest mis meelde tuleb & kui mõni asi ei tule siis jääbki ütlematta: /

ma tegelt suhtt väss,et mai viitsi kahm väga rääkida, kirjutan ainult needasjad mille kallal me peame vaeva nägema veel..
Tiia ütles,et hobune on tegelikult väga hea & võimekas ainult ratsastusekohapealt on vaja nikerdada veel paljupalju,et väga toores on alles:)

Üritasime siis teha nii,ett ma kergendaks alati Sisemisele jalale, kuigi see tundus mulle niinii võõras ja imelik Sain siiski hakkama.. See viis ignisel välimise esimese jala pikemalt ette kui tavaliselt (ta astub välimisega lühemaid samme)& nagu ma aru sain siis nii peakski olema õige !?

igakord kui ta vajus surusin vastu, tiia palus mul natuke õrnemalt & mitte nii äkkiliselt suruda kuna ta on Tundlik & kui ma liiga kõvastu surun vajub sisse..

Harjutasime ka seda,et kui sõita ringis & ta tuleb tagumise osaga sisse siis sisemine säär surub Taha . kui vajub õlaga sisse siis sisemine säär ette, Seda ma muidugi tean ise kaa aga unustan ära vahest:D.

Tegime veel seda,ett Siis on paine õige kui hobusel on umb. pool v natuke vähem silma näha Voldil v noh siis kui on paindes,et kui on juba üle poole v terve silm näha on Üle painutatud.
Proovisime ,et ma eii vajuks peatustel , poolpeatustel ette ära, vaid istuks koguaeg otse & oleks ristluust lõdva .. ignis oli millegipärast üsna karmpis täna, Tavaliselt on lõdvem,
Galoppis , Üritasin kah mitte ette ära vajuda & koguaeg hoida Võrdselt säärt ,et ta ei kukuks esiotsale & suulise otsa.. harjutasime ka,et peatustel ta viiks tagumise otsa allaa, mitte ei peatuks esiotsale.
Hüppasime kaa natuke, enam vähem oli..
rääkisime siis veel sellest ,et ma viiks hobuse Täiesti OTSE tõkkele peale & sõidaks KOGUAEG ühtlases tempos (ei laseks kiiremaks / aeglasemaks) , peale tõket Kohe istuksin sisse & võtaksin kokku..
ühesõnaga tegime igasugu harjutusi ja asju ,et kõike meelde tuletada ja Proovida mida ta oskab :)
tiia ütles,et ta on parem kui siis kui ma seal käisin, ehk siis meoleme arenend:D:D:D
ja Tegime veel trennis kaa paljupalju muud, aga ma lihtsalt ei suuda meelde tuletada,:D
Lõpuks oli ignis täiesti läbiLigu märg ja väga vahtus x)

Täna veel õhtul Celkaga korra, sestt tiial oli kiire ja me eii jõudnudki:S
Neljapäev tuleb ta varem & siis võtame ennem Celi ette & pärast ignise:)

Jaana pidii vist Etiga tulema tegelema;d, ett peab vist õue siis minema,neil hüppepäev Kahm täna:D:DD.
Jaana on tegelt jumala palju edasi arenend juba, suule enam hüppel ei jää Pigem vajub liiga ette ära, aga eks see tuleb ajapeale, ühe trenniga seda vast ei saagi :D

Tsü:''

0 kommentaari: