? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

pühapäev, 20. september 2009

18 - 20 Septeber. Anne-mai juures ; d

Reedel läksin annekas juurde, kuna noh matuu sünna oli:D
Algul mai soovind talle õnne & siis me pidime sõitma minema ja madis läks sauna, ma mingi läksin järgi, tegin kallikalli ja õnnitlesin ära ta xD
haha, Hea pilt on kah madisest paljalt xD irwirwirw.

igatahes,
panime siis sadulasse ahjaa, siret oli kaa ta siis tegi antuga, Tiia andis trenni;D.
ma olin ironi & annekas oli cerruga.
algul siis tegin pikemalt sammu,et ta lõdvestaks(mis on selle hobuse puhul, üsnagi võimatu)
, lõpuks hakkas natukenegi ette-alla sirutama(VOVVVV) , tegin natuke traavi, siis ka vahepeal lasi järgi, aga no mul istak nii kaka,et imepole,et hakkama ei saa:D
natuke galoppi ja siis annekaga vahetasime ära, ta hüppas:)
madalatel nagu alati, iron ei tõsta jalgu:D
proovisin siis natuke cerrut kaa, noor poni, & väga toores, aga muidu vägev :D
Annekast & ironist tegin mõned pildid kaa, Lisan kunagi millalgi fotoalbumisse ülesse.


Laupäeval (Võistlused)

ärkasime miskii 10'nest.
annnekas läks ironit söötma ja korda tegema jne, ma lesisin veel voodis:D siis toppisin kah riidesse sööma, & viisime asjad juba teeotsa ära, ootasime tiiat, tiia tuli, panime ronnu peale & siis hakkasime kaatja poole minema, mingi 2 korda iron "sõlmis" end treikus kinni, siis annekas käis lahti tegemas.. kadri juures, vahetasime treikut, ja siis hakkasime ambla poole minema;D
annekas sõitis sooojaks ja siis esimese parkuurina võistles 80 cm, lammutas mõned tõkked alla(tal ops ei tõsta madalatel jalgu, tai viitsi vaeva hakata nägema:D)
100 cm sõitis puhtalt & sai 1 koha:D
oh, ma sain ühte traavlit kah seal proovida(amblas):D tegin mõned hüpped kaa, nii pehme ja hea hüpe oli, tahaks kaa traavlit omale:D
a üks lits eit peksis seal võistlustel oma hobust ikka väga jõhkralt:S opa sai stekiga näkku, Väga jõhker ikka kuhu suunas meie ratsasport areneb : s

läksime annemai juurde koju tagasi, hakkasime siis antut & cerrut sadulasse panema.
mõtlesin,et võiks midagi ägedat proovida, nii siis tuli idee panna AINULT nöör kaela (mitte poomiseks, xd)
läksime siis maastikule, algul mõtlesin küll,et ma olen deeed meen seal seljas kui ta kodupoole tagasi veab mind:D.ja noh üldse tai saand pihta algul,et mida ma talt nüüd saada tahan selle nööri jupiga:D
tegin veits üleminekuid igaksjuhuks,et mul oleks teda võimalik ikka pidama saada kah:D
veits galoppi , ja siis surnuaeda xD & võtsime mõned õunad ning koju tagasi. küsisin annekalt ,et kas jahutan maha juba vä. ta ütles,et :" hahaha, hea nali, nii lihtsalt see trenn nüüd kaa läbi eii saa." mulolii naguu omg xd .

läksime siis hüppe platsile & pidin ikka päris palju hüppama, lihtsalt nööriga. Süsteem 95 cm ja siis veel miskit oksrit kah ;D. jne.
(PILTE ON KA)
2 "tõrget" tegin kah:D, mai suutnud nii kannakat teha ainult säärega, ja pööre oli üsna väike,ja siis sõitsin mööda & tulin uue "ringiga" & niimodii olii 2 korda,et eii sõitnud pööret välja.
igatahes antu oli SITAKS hea;D, mulle oli kah juu ilma valjastetta sõitmine Väga võõras & ka hobusele, aga hakkama saime.
lõpus veel miskeid harjutusi & painutusi ja asju, annekas pani meid kordele & niimodii siis harjutasime minu tasakaalu & istakut ja kõike seda.


Pühapäev.


kuskil 12 aeg , käisime sõitmas, annemai oli cerruga & ma antuga(nööriga jälle, Meeldima hakkas lihtsalt:D)
HEA oli ;d
varstii jälle.

lõunast , käisime Made & Talve Tiidu juures külas:D
see calais(Celi Venna :D) on ikka sitaks ilus Isa: Casanova, Vend: Opaal.
tiia siis tegeles taga natuke seal, kordetas ja sõitis kah natuke;)
Calaisi Hind: 300 000.- , ostke ära;D

& siis kähku kähku purtii, tallisiseseid võistlusi vaatama, mõtekas:D me ei näindki, hiljaks jäimeD:. igatahes suhtumine ja kõik see muu oli vägagi sama mis enne, ühesõnaga MÕTETU!

ja siis mu isa tuli järgi, ning nüüd olen kodus.. emme tegii celi poksi kah valmis, ma polegi jõudnud vaatama minna veel:D varstivarsti lähen ,ja siis toimetan ignise ja celiga kah natuke:D, teeks vabakaid veits vms;D

tsaupläu.

DEEM, pilte ei lase blogii praegu lisada:S maitea miks, ehk siis hiljem lisan : )

0 kommentaari: