? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

kolmapäev, 26. mai 2010

Vändra kevad(: 23 mai.

Tegelikult olen ma ikkagi rahul, mitte endaga vaid hobustega. Nad olid nii tublid(:
ise rikkusin jälle asja ära , mis on minupuhul üsna tavaline(:
.
Igatahes elluga -70 cm läks meil noh niijanaa. Puhas sõit aga vahepeal lasin traavi & noh üldse selline uimamine oli.Esimene start ka tal jms .
esimesel soojendusel oli ta ikka väga kaka, mängis mul seal jälle puulõuga jms.
krampis & tippis & tagasi ei taht tulla väga ja.

Teist sõitu sõitsin elluga -80 cm .. Seelle sõitin kannustega. Palju parem kui esimene, hobune liikus paremini ja ma ise olin ka veidi rahulikum.
8 kp saime küll jah minu pärast aga suksu oli super(:
Soojendusel oli ka elavam ja suutis juba veidi lõdvestada end.

Ignisega 100 cm oli, noh... Hobune ju hüppab ja liigub ja võtab asja rahulikult:D
ma ise olin seal seljas üks suuuuuuuuuuuuuuuur närvipundar & rapsisin palju.
ja nagu mulle kombeks siis kui ma närvis olen ei lase ma hobusel enam joosta ilusti, vean koguaeg tagasi (eriti ratsmetest :S) . seega saime 12 kp, 4kp saime voldi eest, ma arvasin,et parkuur oli 2 osaline ja ss jäin juba seisma,et platsilt ära jalutada aga lipumees karjus,et sõida edasi. kiirus-puhtus parkuur.. mul oli nagu vataafaaak :s. anoh lõpuni sõitsin puhtalt e. siis peale 6 süsteemi(:

No kõigehullem polnud :D:D
eks järgminekord läheb paremini^^

0 kommentaari: