? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

reede, 28. mai 2010

Ignis :/:///

kuna ma sain teada,et pühapäev ikuga ikkagi 100 sõitma siis kähkukähku võtsin ta täna ette.
esiteks vahetasin plastikad ära oliivide vastu,sest ta läheb pidevalt liiiiiiga alla ära ja ei julge nagu suulisele toetuda.
Sammus oli kohe aru saada,et palju parem. toetus suulisele, liikus palju rohkem & julgemalt edasi. traavis ei roninud ratsme taha/alla ära peaasend oli üsnagi püsiv koguaeg. seega heaheahea.
Galoppis, mh maitea.. nii kui ma sõidan teda rohkem edasi e. ratsmepeale rohkem. läheb liikumine kinniseks.. puujalgu teeb + hakkab kohapeal jõkerdama. mai saaa aru ? hoian ju kätt pehmelt ,ise katsun lõdvalt istuda& mida rohkem ma edasi üritan sõita, seda rohkem ta tuleb alla ja läheb kettasse ja jookseb kohapeal.
mai saaa aru mida ma valesti teen .. elistra samas on normaalne, liigub, ei rulli end kohapeal. mh, imelik.
igatahes hüpppasin ka veidi, no midagi väga hullu polnud.. 120 tundus,et oli täna natuke palju, jäin ise ka vist veidi ootama liiga palju ,ei suutnud seda õiget kohta ära tabada. Seega parkuurina üle 110 ei tõstnud.. suht ligadilogadi oli meil täna koguseevärk.. aga ega kõik päevad polegi vennad.
seega positiivne:)

ma oleks õnnelik kui ma järgmine suvi omale nüüd ikka uue suksu ka saaks:). väga õnnelik kohe, loodame,et ei tule mingit blocki jälle ette kuskile:)

0 kommentaari: