? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

esmaspäev, 10. mai 2010

paljupaljupalju...

Vahepeal on päris palju juhtunud jms..
Käisin reede-laupäev raplas Carmsi juures..
laupäeval natuke ratsutasin ka, Story & Hettyga.
Carmen sõitis mõlemit veitsa ette ka. Story on nii ilusaks läinud, talvel kui nägin tundus mulle ikka väga kole hobune.Selline suur kondine koljat. Nüüd oli võmas ikka, lihases jms.
ilus(y)
Storyga alguses mai saand midagi aru mida ma seal seljas teen v nagu sellesuhtes,et endaarust tahtsin traavi aga hobune hakkas igasugu asju all pakkuma. Carmen ültes ka,et ta on hästi tundlikuks läinud,et hästi kähku vastab:D & kuna ma ei osand seal seljas midagi teha ss ta hakkas igast asju pakkuma. No üsnapea sain traavi ka ikka ´teha:D:D
Eest oli väga pehme ja päris lihtne oli tagant peale sõita. Olgugi ,et ma ise olin seal seljas räme sitahäda oli hobune hea (y)
okei, hüppamisest ärme räägi:Dseda ei saagi hüppamiseks nimetada..
Ei osand ma hobust peale viia ega peale tõket edasi sõita.Ma ei tea miks mul võõraste hobustega nii on . Enne tõket pold säärtevahelgi hobune pmst & kuidagi lintadilöntadi peale, tõkkepeal istusin viltu seljas, hobune maandus pidevalt valesse jalga. Peale tõket vajus laiale igalepoole.
janoh, suht karm:D
Ma ei tundnud üldse kindlalt ka ennast seal seljas.
Siis sõitsin natuke ühe pisikese poni Hettyga.
Tore jorss:D... tegelt natuke istus suulise otsas & vajus vahepeal liiga alla. Tagantpeale ka eriti ei jooksnud ja tippis veits ja. Okei ma pole enam nii piskese poniga sõitma harjund ka, seega suht sitahäda olin jälle:D:D:D..
Galoppis , eriti tõstetel kippus väga krampi minema & pead ülesse ajama.
Kui ta alla jooksis siis ma aelesin seal kaelapeal kuskil jaa.. janoh see selleks:D
Võõrad hobused pole just minujaoks eriti, ei saa mina nendega hakkama :)

igatahes.. Pühap-Esasp oli terikas siin..
Mee tegime: Piinasime Sandyt & Ratsutasime ,Boksid, söötmine jms, topeltkordet proovisin ka ellule.

Igatahes tahtsime sandyst vähe viisakamaid pilte saada ,seega panime talle kaitsmed peale & valjad pähe.
Tagumisi kaitsmeid panime veidi alla 2 tunni.. + ta tõmbas mu peopesad lõhki & pani jalaga mööda kanni paarkorda ja. einoh, ARAABLASE VERI. mis siin ikka :)

Terikale andsin ikut proovida, neil väga ei sujund. maitea miks.. Hobune läks krampi & T istus ka veidi pahasti vahepeal ning kippus ratset järgi andma kui hobune tahtis.
Kõige hullem ka pold aga pold hea ka.

Elistraga tegin topeltkordet & veitsa traavi & galoppi ilma sadulatta : )
Päris ,päris hea oli kohe. nii ilusti lõdvestas. ja kerge oli sõita.

pärast tegime bokse & söötsime jms :)



Täna,
Ignise ja elistraga hüppasin.
Ignis lähebnii rõvedalt krampi enne tõket.. homme tegelen selle asjaga, Ei ma ei hüppa vaid katsun ta koguaeg lõdvestama saada.
Elistra oli päris Hää täna. kuni 100 cm hüppasime & igatipidi & igast asendist.Ei saa kurta.

Homme pidi terikas tulema vist.. sai oma peeglika kätte, seeega Reidilaksud !:D

0 kommentaari: