? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

laupäev, 8. mai 2010

Ignis (:

Üleeile, Meriliis & Teri-ann(;
meriliis tegi etiga & terikas celiga. Etiga tegid sutsu galoppi ka aga celiga ei kannata peale sammu midagi teha , mõni samm traavi siis on tal kops koos.
seega nad pmst jalutasid nsm ja tegid pilte minu hüpetest..
Mh,maitea mu istak on paranenud(paar pilti ka ss) nagu ignisega see pole nii hea, jään ratsmest ennast toetama ja madalamatel hüpetel olen natuke liiga püsti.
Elistraga on parem sutsu, käsi läheb rohkem ette & kand on paljurohkem all.
(y)
üritan siis mõnipäev elluga hüppamisest ka pilte saaada ja siis lisada.
igatahes üleeilsest..
soojendus oli üsna okei, terikas ütles,et vahepeal kipub eest liiga alla minema & vajub nagu ära sinna vms. mai oska seletada.. ja siis vahepeal kipub liiga ülesse tulema ja läheb seljast üsna pingesse.Esimeste jalgadega teeb nagu veidi pikemad sammud kui tagumistega, no see viga on juba ammustest aegadest meil küljes , see on paremaks küll läinud päris palju aga mittte nii heaks kui võiks olla.
Üritame sellekallal vaeva rohkem nüüd siis näha.
Galopp oli selline mõnus vetruv , töötas ilusti läbiselja.
soojendushüpetel oli ka päris okei. 80 cm oksrite peal hakkas aga rabistama jälle. maitea miks ta küll nii põeb neid.
hakkab peale vedama ja suust krampi ja selg pinges jms.
kui mitu korda tulla siis on parem aga kui järgmist madalat minna on jälle pinges.
samas kui meetrist oksrit v kõrgemat tulla siis ei rabista üldse, ilusti ühtlaselt jookseb jms.

Plaan on nüüd vist ikkagi nuhja võistlema ka minna.
Elluga 70 & 80 kuna esimene võistlus.
Ignisega 80 & 90 .
Vändras tahaks ikuga 100 proovida , kui ma vaid ise normilt seal seljas istuda ka suudaks.

&
Elistraga tuleks ratsastusega palju rohkem vaeva näha, ta ei ole väga hea.
Ma ütleks,et ennem nagu jooksis isegi ühtlasemalt ja paremini, eks ma olen jällle ise midagi ära näppind. :S
Oleks treener ,oleks kõik palju õigem. Üksi ei oska lihtsalt , aga eks ma proovin.
muidu mõte on,et ehk hakkaks Tiia suvel käima jälle aga ei tea ju kuidas rahadega on jms.

Sandy on ka päris halliks läinud juba, tagumik üsna hall :)
& Eti on kohutavalt paks, kõvasti ülekaaluline vist,kõht on küünarnukkideni.

& mul on kohutav armastus hallide hobuste vastu tekkinud.Kui me nüüd oleme otsind celkale täkku siis minu vaatepilti ei mahugi peaaegu peale hallide kedagi :D
nad on nii ilusad lihtsalt.
Tahaks endale ka u 170 cm tk'ga hallli iludust(:
elistra juba hakkab valgeks minema, nuuks.
kaelalt juba üsna valge, nägu ka pooleldi. tagumik on selline tumedam hall.


Praegu Raplas & mingi paar tunni(?) pärast talli ka vast. Saan vist ühe poniga ratsutada kui kuskilt keegi saapad ja püksid laenutab:D
pärast siis räägin kuidas oli.


(:
veits pikk sai jaa, polehullu:D


aa, pildid kaa.....




0 kommentaari: