? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

kolmapäev, 12. mai 2010

Vabahüpped & ignis

Sandyle ja elistrale tegime vabakaid.. päris pro.
Esimest korda elus hüppasid & ei ühtegi tõrget ega mahaajamist.
Sandyle üle 90 cm ei tõstnud ,sest esimene kord & ta pole veel päris 2negi.
Elistrale panime 120 cm kuna oli ka esimene kord (:
Mõlemad hüppasid nii lõdvalt kuidagi, pold mingit pingutust näha.
seega suudaks ka palju kõrgemaid:)

Ignisega tegin "koolisõidu" trenni.
sellesuhtes,et võtsin igasugused lisavidinad küljest ära ja jalused pikaks jms.
ma ütleks,et päris hea oli isegi aga nii kui ma hakkan teda välimise peale sõitma läheb krampi ja hakkab kohapeal jõkerdama, damit ,et ma nii valesti olen teind:S vigu on nii raske parandada.. aga kuna ma see nv võistlema ei lähe vaid lähen järgmine ss ma niikaua ei tegele selle probleemigi , pärast keeran asja üldse päris pekki.. peale võistlust hakkan töötama sellekallal.
muidu üleminekud olid sujuvad, rahulikud.
Galopp oli täna eriti elastne & edasiviiv. Päris rahul kohe temaga.. Oleks see hüppamine ka meil ss nii hea : /
tahaks treenerit ikkaveel, oujees.

Homme sandyga viisu & siis reedel noorhobuste ülevaatusele :)

0 kommentaari: