? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

pühapäev, 30. august 2009

Võistlused 29 August.09- Vändra karika Finaal.


Ignis;*

mai hakka rääkim sellest kuidas me ärkasime ja söötsime & sõitsime sinna jne, plaplapla, see on igav:) Räägin aint sellest soojendusest Seal ja platsil võistlemisest.
Mai viitsi hakata pikalt vatrama, & võtan lühikeselt kokku selle värgi:)


niisiiis....
Soojendusel oli eest pehme, jooksis vasakuRatsme peal.
mingi 7-8 min sain üldse soojendada ,sest ma olin 4 sõitja.
galopp oli rahulik ja proovisin samme natuke pikemaks saada.
enne tõket eii vedand viltu ega eii kiirustand vaid ilusti lõpuni oli lõdvestand(IMESTAN TÄIEGA SEDA SIIIA MAANI NAGU)
mõned korrad tulin, ja aive ütles kaa,et tõsiselt ilus oli see. Ta pole isegi kodus nii hea v mis iganes...
ja siis oligii minu kord, Läksin platsile näitasin talle 6 tõket ,et tai põeks kuigi jah väga mõtekas ta niikuinii ei karda mitte sittagi:D:D
tõstsin siis galoppi, esimene tõke oli OK ma ise ka eii läind ette ära ja andsin ilustii kätt järgii..
2 tõke, mai sõit pöördes uurde ja ta vajus sisse ära ning jooksis alla ja tõusis küll alt aga maha ajas siiski ja ma lendasin seal seljas mingi 3 m kõrgemale.. jalused tulid ära aga jäin selga..
3 tõke võtsin lakastkinni ja jäin veits suule:S, ning Aive karjus,et võta traavile ja võta jalused ,sest sa rikud oma tasakaaluga kõik ära muidu vms, ja siis sain jalusd ja sõitsin edasi, 4 tõke vingerdas tõkke ees kuna taei taht seda hüpata eriti(haiget saamise pärast ) aga üle saime ja ülejäänud oli kõik Väga OKEI ja ma olin sell sõiduga ROHKEM kui rahul;) tõsiselt hea tunne oli:)


Iron & annekas said 8 KP . 4 KP selle eest ,et tikku loopisid seal(omad naljad no xd)
ja teise 4 KP said 1 tõrke eest , hakka blockima:S igatahes sitaks tublid olid, ja ma olen kaa mingi Elu häpppiiii nende pärast;D
tublid sitakotidd vott;D

Nägin oma pisikest kaa võistlemas(kimberly) Inx ja Annekas sõitsid temaga ning, liikus küll enam vähem;d.
IGATSEN TEDA TOHUTULT PALJU! nii palju ,et vägaväga valus onn : /


tsäü;*

2 kommentaari:

Carmen ütles ...

Noh, siis oli vast kasu natuke ? :D
& sp ma ütlesingi tookord, et sa mõtlemise jaoks talle meelega kodus althüppeid teeksid jne.. ano, suht hea. Kõrgemat ei sõitnud ?

jõuuuu:D ütles ...

Sinust on alati kasu:)
jeah, mäletan;D
m, 105 cm oleks liiga kõrgeks jäänd, alles 3 võistlus oli tal ju;)