? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

teisipäev, 4. august 2009

Ja läinud ta ongi :'( | uus elanik tallis: )

Kimbrly sai nüüd siis endale uue omaniku.
Ja mina sain endale uue hobuse:)

*
Täpsemalt siiis:
Panime inessa & kimberly peale ja hakkasime vändra poole sõitma. Hobused olid teel sinna väga rahulikud. jõudsime kohale. Läksin Celit vaatama. Ilus hobune, pold ühtki halba sõna öelda:)
vaatasime siis teda, ja aive vaatas jalgu jne:).
Igaljuhul mulle meeldib see mära;D
Proovisin siis ka natuke sõita, ega midagi välja ei tuld kuna parmud sõid(ta rapsis palju) ja sellesuhtes ei saand nagu väga aruu midagi, aga pehme oli küll eest kui ma oma käe ka pehmemaks lasin.
Siis võtsime kimpsu & nessa maha ning , panime kimmu sadulasse. Sõitsin siis kimmuga ennem natuke. ÜLDSE ei taht kaasa töödata ega midagi : s. Säärest ei teind väljagi, suust koguaeg kangutas,Jooksis õlg sisse ja kui vastu surusid ei teind väljagi : s. KOHUTAV ühesõnaga.
siis tegime lepingud ära ja oligi aeg lahkuda & jätta oma pisike sinna:'(.
Selline tunne oli ,et ta ju eii saa üksi hakkama. Raske oli teda sinna jätta, nutsin kahm:(.
4 a sai koos kahm oldud & niii kuradi sügavale südamesse suutis ta pugeda ja jääb ka sinna.
Millalgi kindlalt lähen vaatama oma pisikest.
Agaa selle üle olen õnnelik ,et tal on kindlasti hea elu seal:)

C & I tee peal tegid seal taga midagi nii,et käru käis jõnks edasi ja jõnks tagasi. Aga kontrollisme ka mitmeid kordi ja oli kõik korras:)
jõudsime siis koju, vanaema & vanaisa tulid ka hobust uudistama, ütlesid,et ilus mära:)
panime C & I koos kopli ja oiipläää kuidas läks lõhkumiseks,. Võtsime käbekinni ja inessa teistega kopli ning Celi elistrag talli.
puhastasime opasi ja panime rohu ette ning toimetasime seal veel niisama.
Siis tõime ignise ära ning Ellu & iku sadulasse ja sõitma.
ignis oli täitsa hea täna, ilusti lõdvestas jne.
mõned hüpped tegin ka, OK oli:)
annemai sõitis elluga & tegi ka mõned hüpped. Aga kuna elistra hüppab alati 3 m kõrgemalt kui tõke siis esimesel hüppel annemai oli unustand selle ning lendasseal seljas üsna kõrgele ning ellu pani kohe peale tõket BLOCK ja kitsehüpped. annemai käis alla(õnneks püsti jalule kukkus) võttis ellu kinni ja tegi veel mõned hüpped , siis juba ise arvestas ka sellega,et ta hüppab kõrgemalt :D.
igatahes normaalne trenn oli.
jalutasime veits & talli.
A viis ellu kopli &
iku jäi C-ga talli , üldse ei lammutand ega lõhkund, paar piuksu tegid Aga see oli ka kõik.
andsin kaera ette , Rohu ja veed kaa ning tuled kustu ja jätsime Iku ja Celi talli tuttu:)


Vabandan väga, ma pole ammu aega saand ,et kirjutada:)

3 kommentaari:

Liis ütles ...

Aga Kimmust kasvas sul lõpuks siiski super loom :) Vähemalt niipalju kui ma olen viitsinud blogi lugeda ja fotoalbumis pilte vaadata :)
Edu sulle uue hobusega!

Meeli ütles ...

Vahetasid terve poni emfüseemiku vastu... suht sitt diil ju...

jõuuuu:D ütles ...

Liis : Jah oli küll supper elukas mul , nii nii südames ,et jube:D
Aga seal on tal parem elu kui minu juures;D...

Pets:
Esiteks see pole sinu asi mida ma oma hobustega teen,ja keda kelle vastu vahetan + Sa ei tea sellest hobusest kindlasti mitte midagi kui nii räägid:)
Ja Celi on tõeliselt super loom nii,et ma ei kobiseks sinu asemel.