? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

kolmapäev, 19. august 2009

19 august,09

Ignis,
liiga hea,et ei tundugi tõsi!
panin ikule siis uue mardingali ja karvaga valtropi...
Mõtlesin enne trenni KÕIK läbi mida ma saavutada tahan ja kuidas ning mida ma endalt ja hobuselt üldse ootan..
läksin selga ning läksin taha koplisse,et oleks teistest hobustest kaugemal ,sest muidu ta ei taha tähelepanu mulle eriti pöörata..
Alustasin sammuga , ürtasin kasutada sisemist ratset võimalikult vähe. Välimise käe viisin kaelast natuke kaugemale ning üritasin hoida koguaeg mõlemit säärt vastas, kui tundsin ,et ta kasvõi natuke teeb nõutud asja vabastasin surve nii suulistelt kui säärelt.
proovisin istuda ise võimalikult otse(Kallutamine), Õlad taga, lõdvestada ennast ning ristluust lasta end loksuma.käsi võimalikult paigal, Ei mängind sõrmedega(nagu mulle kombeks),
üritain mitte keerata pöidlaid sisse ja hoia kätt hästi rahulikuna.
proovisin ta saada sammus ette-alla sirutama & saada ta ära ratsmele toetamast.
üritasin suruda AINULT säärega , proovisin ,et ÜLDSE ei kasuta kanda(nagu mulle kombeks).
Sammus ilust lõdvestas, peatused olid kerged ei vajund kolksti suulise otsa.
Alustasin üleminekutega,et kõik toimuks võimalikult sujuvalt,peatusel ei vajuk ette ära & Traavi minnes ei läheks krampi ,vaid koguaeg oleks lõdva ja õõdsuks läbi selja..

tunda oli ,ett ta töötas väga kaasa. Nii kui tundsin,et ta kasvõi imeväikse asja õieti tegi, üritasin kiita võimalikult täpselt , üritasin,et ma eii jääks hiljaks preemjaga. ,et oleks nii.. SURVE,TEGU,SURVE VABASTAMINE...

lasin tal jälle ette-alla traavis joosta, lõdvestas ilusti.
ja nagu ma plaanind olin siis proovisin lõpuks ka täisitakus ta lõdvestama saada,
Algul läks korra krampi ja siis hakkas ilusti töötamaläbi selja Ning lõdvestama:)
Seda oli nii hea tunda, tõsiselt hea meel oli,:d

lasin veel ette-alla sirutada, ning tegin veel traavi ja kuni ta oli täiesti lõdva, tõstsi galoppi paremast, ilusti lõdvestas, põlvesurvele tuli tagasi, kurvides/pööretes paine koguaeg,et ei vajuks õlaga sisse., esi otsapeal ei jooksnud kaa..
siis traav uuesti, hobune jälle TÄIESTI lõdvaks ning paremast galoppi, algul väike kramp , siiis sirutas korra & tuli ilusti ratsmesse ise olles samal ajal täiesti lõdvestunud.

SUPER TRENN OLI!
ainult ma põen ,et need vändra võistlused saavad olema jälle meie murdepunkt : /
täpselt nagu eelmisel korral.
enne eelmist võistlust oli ta kaa nnii tohutult hea igatipidi, ja kuna ta läheb üsna kergesti närvi ja krampi siis võistlustel ei saa niimodii töötada kuna siis on sadamuudasja..ja peale võistlust on ta jälle perses & üsna kaua läheb ,et kõik jälle korda saada : S

0 kommentaari: