? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

reede, 14. august 2009

Celi tegemised Uues kodus:)

Celi on täitsa ilusti juba kohanend. Teiste märadega ei kakle ega midagi, üsna hoiavad kokku ka juba;)

Celi iseloom on nii & naa. Põeb hullupööra igat asja.
Oleme teind 1 hüppetrenni kaa, Hüppas nii,et omfg :D:D. jõhkralt vinge loom:) Tõkke ees kõll vingerdas, no põdes naq, aga üle läks ikkagi ilusti:)
Trennide jooksul on 4 korda köhatand kaa.
Mõned korrad olen ka sellist "kergemat" sorti rodeot saand x)
Täna ta näitas siis mulle seda ka kui hästi ta küünalt ikka oskab, ajas nii püsti ,et oleks ma oma raskuse taha viind oleks apsoluutselt kindlasti üle käinud.
& siis "natuke" kaklesime ka vasaku jala pärast : s
Sadulavööd tõmmates enam nii väga ei hammustagi , teab ,et saab leiba ja siis ei hakka hammustama:D
jaaaa ta lakub mu jalgu ja käsi kui poksi lähen, see on lihtsalt niinii naljakas:D:D
+ minu opsiid söövad kaera/jahu nii,et kõrvaotsad ka tilguvad seda, aga celi sööb nii ,et moka otsad on õrnalt koos kui sedagi:D, DAAM siiski:D
Igatahes jube vägev loom on ta, niinii meeldib:)
loodame,et see küünla teema läheb ka üle : /

0 kommentaari: