? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

laupäev, 15. august 2009

Selline tunne ,et ei taha enam ühtki hobust näha kaa:S

Ignise & Celiga.
Kohutaaavvvv : s, Närvid ütlevad mul küll varsti ülesse vist...

Tõime ignise ja celi ära annemaiga koplist.
Siis aive kontrollis & vaatas teda, ütles,et ta vist on laminiiti? põdend vms.
,ett no mai tea.
2 tundi lihtsalt jamasin selle vasaku jalaga.. küll kordel , küll lahtiselt, JA vott see loom ei Jookse vasakust galoppi , tee mis tahad!
niinii kopp ees ,et kui lähima ajajooksul asja ei saa, siis on küll KÕIK!.
Jääb lihtsalt varssadeks : /

ignis oli täna millegi pärast väga krampis, vb oli asi minus, ma olin lihtsalt juba kõige ja kõigi peale nii vihane ,et ei suut enam rahulik ollla.
soojendus oli nii & naa.
Hüppamine oli Super(Y), Aint suulised pean jälle ära vahetama hakkab juba suulise otsas rippuma vaikselt..
Ise peaksin aint kätega ette järgi andma aga no ma ei tunneta seda seal selja üldse ära kas ma annan kätt ette v mitte : /, Treenerit oleks HÄDASTI vaja: s
Ehk peakski annaga rääkima ,et tuleks aitaks mind Celiga,et minu mõistus on otsas...

Elllul täna vabapäev:)
Hommesest pidi siis kerstin siin hakkama käima,ett hakkab nüüd siis nädalavahetustel elluga tegelema.

29 august pidin minema Celi & ignisega võistlema.. Aga üsna kindel olen ,et jääb minematta.. pole ju ühe hobusega mõtet minna vistt,

5 kommentaari:

Liis ütles ...

Oohh ma kujutan ette, mida sa tunned. Mul oli paar kuud tagasi sama geiss. Läksin talli. Üks lonkas (läks boksiga enam vöhem tülli :/ ), teine oli jala suutnud koplis katki teha (õnneks väga midagi ei olnud viga) ja kolmas oli trennis lihtsalt mäger :( Aga ikkagi edu :) PS! Kirjuta rohkem blogi ikka :) Mul ka kodus huvitav lugeda.
PSS! Ega sa ei tea kedagi, kes hobust rentida tahab?

Liis ütles ...

*rendile anda ma mõtlesin (A)

jõuuuu:D ütles ...

Vahest vihkab tõesti niiiniii ülee,et jube...
Aga eks neid halbu päevi ongi selleks vaja,et nende seast Head ära tunda:)

oeeh, mul õnneks vistkõik terved hetkel vms.;D.

Hetkel ei tea küll kedagi, võin uurida muidugi kui tahad;) v pane fotoalbumi kuulutus,et soovid rentida vms:D

Liis ütles ...

Juba leitud hobune :) Õnneks saime ikka kokkulepped kätte ja leping ka kohe, kohe tehtud :)

Aga jah nüüd siis saab (jälle) uue treeneri alla uue hobusega. Ma seeaasta juba kolmandat kroda vahetan treenerit ja hobust. kas pole mitte tore :/

Kolime sulle natuke lähemale kah. Adosse kui kõik plaanipäraselt läheb. Et äkki tuleme külla kunagi hobusega :)

jõuuuu:D ütles ...

Voov, ägee:D:D. kle ehk räägiks msn'is v nii. mu msn on: britt_vosujalg1@hotmail.com


tulge jup külla;d, pole kaua näind naguu:)