? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

reede, 15. jaanuar 2010

tegime trennnni :D

täna sain sõitma :)
meriliis käis ka, tegi etile veidi.
algul jalutasime pikemalt.. päris kaua kohe. & siis tegin celiga üleminekuid, natuke mõlemat pidi traavi. Galoppi veidike. & mõne hüppe ka,sest ta tundus hea täna.
ei lohistand ega midagi, jube lihtne oli sõita.
Meriliisil käskisin mu istakut jälgida.
soojendusel pidavat mu istak ok olema, ise mingi hullllupööra üritasin mitte ette minna:D
& siis 4 korda tulin 105 oksrit ka, "natuke" lai oli see.
Esimesel korral lasin tal selle lisasammu alla teha ,sest ma ei sõitnud teda ennetõket piisavalt edasi, jäin magama sinna selga ja ootama maitea mida & ta ees pidurdas ning hüppas TÄIESTI
kohapealt nii,et ma lendasin seal seljas nagu omfg mis asi, meriliis naeris,et ma nagu jahukott:D
nii siis tulin uuesti, seekord hoidsin tugevamalt ikka sääre peal juba & hobune oli hea kuid ma ise ronisin ette & olin väärakas seal seljas.
Tulin veel , hobune oli hea, istak oli ka enamvähem aga käed panin jälle kõhualla.
siiiis tulin viimast korda ja oli heaheaheaheahea. Ise olin normimalt ja sammklappis & ei teind mingit õhkuhüpet.
jaa

peale seda ma mõtlesin ,et ma oleks täitsa vabalt nõus 100 cm taga sõitma suvel :D
julgus hakkab tagasi tulema!?
jalutasime maha & talli.. meriliis tegi celka boksi niikaua kuni ma ellut kordetasin, tubli tüdruk on, homme lähen sõidan ja kukun raudselt alla ka ,sest ta äksitäis:D
jahutasin maha ta & läksin ignise boksi tegema.. meriliis kordetas ikut umb. 20 min.. Homme üritan temaga ka sõitma jõuda. Ta on juba päris palju kaalus alla võtnud, looodama ,et sadul püsiks enamvähem seljas nüüd.
talli hobesed, söögid ette ja ööd.

:)

0 kommentaari: