? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

laupäev, 23. jaanuar 2010

not again.

faak, alla käisin jälle.,eti seljast =0=0 .
*mark*
tegelt
prääksu oli nv minujuures. oinalja:D . meil tuli mingi hoog, et ahh paneks etsi kelguette aga seekord nii,et ma läheks selga ja siis seljast juhiks ja prääks lohiseb kelgug järgi.
algul oli poni ikkapäris närvis ja kettas siis rahunes.. Traavisime ja korra lasime galoppi ka.
hea oli. ma nsm mängisin seljas lolli, olin galopi ajal põlvili seljas ja tegin miskeid õhku hüppeid ja siis puudutasin ühelt poolt maad ja teiselt poolt jne, FUN :D
prääksu mingi hulllllult irvas seal taga.
hakkasime siis kodupoole kõmpima. olin jälle nsm äge , päris taurpidi selga ei keerand ennast agaa olin niimodi küljega ja lobisesin prääksuga. hobust üldse tähele ei pand.. järsku tõmbas ta kohapealt mingite hüpetega kiir galoppi ja ma kukkusin alla. öö, Peaga vastu maad täpselt..
tee oli kivikõva . vaatasin veel kuidas prääks must kelguga mööda tuiskas ja umb 25 m hiljem hüppas hange(sest tal pold ju kuskilt seisma poni saada jms)
karjus täiga,et kas sa liigutada saad ja elad veel jms ja tuli joostes minu juurde:D:D
damn, pea käis täiega ringii ja liigutada nagu üldse ei saand. lamasin seal veidike ja siis prääks aitas püsti ja kõmpisime kodu poole etile järgi.
peavalu oli / on tappev ,kohutav.(peoga valukaid jubaalla neeland.S)
saime kätte ta ja siis läksime veel paksulumesissejategime nati veel ning võtsime kelgu tagant ära ja kõndisime veidi ning talli..
teistega täna ei läind liiga külm oli : s
homme ka vast liigakülm..
ehk saab teisip/kolmap minna.
:)
a jaa, poni kohapealt keda taheti mulle siia tuua .. Siis nüüd olen päris kindel,et ta ei tule ikka siia :)
loodan,et leiab omale hea sõitja :)

0 kommentaari: