? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

pühapäev, 17. jaanuar 2010

?

sellep. küsimärk ,et ma tõesti ei tea mida teha:S , ei suuda otsustada : /
räägin siis täpsemalt veidike...
Täna helistas mulle üks onu & no ma veidike tean ka seda meest..
& pakkus mulle terveks aastaks sõita ühte noort . & tema nõudmised olid sellised ,et kuna see ruunapoiss pole 4 kuud sõitnud ja on väga raske iseloomuga hobune,et siis peaks panema ta rahulikult sadulasse & suvel peaksin 100/110 cm sõitma temaga .Aga see onu maksaks treeneri kulud, heina,kaera ja maneesi jms kinni. Aga mida ma selle eest ise saaks ?? Raiskaks oma aega & jätaks oma suksud unarusse ju, sest ma tõesti ei jõuaks 4 hobust päevas sõita kui mul kell 3 tunnid läbi saavad.. ja siis ma ütlesin sellele mehele ,et ei tea veel ,et tahaks mõtlemise aega.
& kui ta paaripäeva pärast helistab siis küsiks ,et mis ta arvab,et mis kasu sellest mulle oleks ?
sest see hobene müüakse aastapärast maha. ano eiiteaeiitea. :/
kui keegi oskab aidata v soovitada midagi vms siis andke teada :)?

ja nüüd sis tänasest..
elluga käisin maastikul ,midagi erilist ei teindud. alguses oli eest väga rõve jms, pärast poole läks juba paremaks.. aga ja päris tihtii sain mingeid alt ära panekuid:D:D sest ühedtüübsid tulid oma 3 hobusega meile vastu ja elistra arvas ,et need mingid draakonid vist ja läks täiega kettasse.
ja siis olid mingid kelkudega poisid & siis 2 suusatajat ka:D:D
Pipsu oli ka , ja sõitis etiga:D väggev oli

ignisega pold jälle pikemalt sõitnud aga täitsa hea oli ,eest oli pehme, sääre peale alt ära ei pannud. närviline polnud . Aga üleminekud oleks võind sujuvamad olla , kuid mitte midagi erilist:)
hea pisike on mul, saaks nüüd hüppama ka jälle kuu lõpu poole siis oleks pro:D

0 kommentaari: