? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

laupäev, 7. august 2010

õnnelik.

lõppude lõpuks läheb ju kõik ikkagi nii nagu peab minema.:)

igatahes mu mära otsingud on ka arvatavasti lõppemas, arvatavasti leidsin midagi sellist mis on täpselt see keda ma tahan.
tavaliselt mulle ei meeldi kõrbid hobused, veel vähem siis kui neil on suur valge lauk või pikad valged põlvikud.ning pole hurda kõhtu. no täiesti minu maitse vastu.
kuid see kelle ma endajaoks leidsin, tal on just nimelt kõik need tunnused ja ta meeldib mulle niii väga ,et ma ei oskagi seda kirjeldada:D.
+ tal on see hullu silm ka veel, mida ma tavaliselt ei salliks:D:D:D. aga see mära jättis endast ikka väga hea mulje, vabakatel paugutas ikkka küll ja ta oli väga kuulekas, ainult ootas uusi märguandeid. kindlasti kunagi lihtne koostööd teha.
hästi leplik ka:)
nii,et ma usun ,et see on see õige !


eile sain veel teada,et umbes 2 kuu pärast kolib siia üks 7 aastane mära ka veel:)
´

jaa eile käisid veel 3 tüdrukut oma hobustega hüppamas ka siin. tore päev:)
sain ise ka lõpus kahega hüpata: D

0 kommentaari: