? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

pühapäev, 25. aprill 2010

Särevere, viimased päevad.:(

Oleme vahepeal ikka kõvasti trenni teinud jms. Elistra on ka minumeelest palju paremaks läinud.Ignis on ikka enamvähem nagu alati. paremaks minumeelest pole läinud!?
igatahes. me oleme hüpanud äää tänasega kokku 3 korda. seda on vähe küll ja, aga polehullu ma juba tunnetan palju paremini neid ja istun palju kindlamalt seal seljas.
kui esimesel hüppetrennil ma kukkusin alla ja lendasin 3 m õhku seal seljas siis enam sellist asja pole. ma küll kipun ette ronima ja sukelduma aga see läheb ka ajaga ära kui ma koguaeg meelde tuletan endale.
Tänase trenniga ma jäin tohutult rahule,ma isegi ei tea miks. midagi tohutult head selles ju pold aga lihtsalt rahulolu on mega suur.
Ignisega käisin esimesena soojendus oli üsna okei. hüpped olid ka päris normaalsed, kui tundsin ,et käest hakkas ära vedama sõitsin kohe volti ja ise ma suutsin ka enamvähem sammu lugeda jne. + MA EI JÄÄND ENAM NIIMODI MAHA + MAI RIPPUND LAKATUTI OTSAS KOGUAEG NAGU MA SEDA VAREM TEGIN. oeh, äärmiselt positiivne minujaoks, ma tunnen ennast nii hästi kohe, polegi nii saamatu kui algul tundus:D
Elistra oli soojendusel veidi jama. lohistas mind & säärest oli üsna tuim ja järgi ei andnud jne.
katsusin ta ikka kuidagi tööle saada siis lõpuks oli enamvähem.
hüpetel paar esimest korda läks liiga äksitäis vedas käest ära, jäin veidi maha. Ülejäänd kordadel oli juba veitsa parem. süsteem oli OKEI. pärast oksrit tulin siis 2 korda tõmbas maha , mai suutnud teda õigestkohast ära suruda koguaeg tegi mingi 1 v pooliku sammu veel jms.
viimast korda oli jumala OKEI, toksasin teda veits kannaga ka :D:D

ja mul on suuht palju mõtteid tekkind seoses hobustega. Keda müüa & keda jätta jms. hetkel on plaanid ainult 2 jätta & siis ühele neist varss teha , varss endale jätta ja mära ära müüa . ning kui kunagi peaks tekkim võimalus siis osta midagi HEAD. (: hetkel need ainult mõtted, aga eks vaatab mis saab(:

jaaa homme toon ma hobused särkast tagasi koju.. ei tahaks veel aga peab :/
seal oli tore olla:D
Suvel tahaks ka kuskile reisida oma poni olektsiooniga:D:D:D kui keegi võtaks meid endajuurde ?:D

1 kommentaari:

Carmen ütles ...

pidid ju siia tulema :D kui ma üldse veel siis sõidan.