? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

neljapäev, 23. september 2010

take as much as u can and give nothing back

tegelt on siukene jama värk veitsa.
võinoh ma ei oska enam midagi edasi teha.või ei oska enam kuskile suunas liikuda.
ma ei tea mida tuleks muuta ja millega edasi minna. ma ei oskagi öelda kuhu ma üldse jõuda tahaks.ma ei tea mida ma saaks parandada, siuke " im stuck in here " tunne on:)

ellu nüüd puhkas 2 nädalat.. täna katsusin teda lihtsalt eest pehmeks sõita ja ümaramaks jaa lahtisemaks. ta oli täitsa okei. aga vot siit ma tahaks edasi nüüd liikuda veidigi , kuid ma ei oska:(

figarole tegin kordet ja näppisin teda nsm käekõrval, poisu pani matsu kaa korra:s

homme pidi liisa tulema, eks siis sõidab homme ka jaa;d

0 kommentaari: