? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

esmaspäev, 7. juuni 2010

Tööpäev. Hard.....

:Dega nüüd vist niiongi..Hobi on läinud üle TÖÖKS.
Ühed hobused ühte kopli, teised teise.kaitsmed peale-kaitsmed ära- ühed talli,ühed paaritusse-ühed välja -ühed sisse-ühed kordetada-ühed sadulasse-söögid ette-söögid ära- boksid korda 2 korda päevas... jubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... life is hard and then we die:D
igatahes.. kui ma alustan oma nö "tööpäeva " kella 11 aeg siiiiiiiiiiiiis ma tulen kell 12-1 aeg tallist ära , oujes..
okei, täna tõusin 7.. kõik see kammajaa hakkas kell 7 ja läbi sai täpselt kella 10'neks..korra sain vahepeal toas jooksuga süüa ka.Vuhu, joppas.

homme vist pmst samaseis.. ja hullemgi vist, homme on 2 hobust vaja rohkem veel teha kui täna. mina surema, oujes..
seega homme ma peaks 10'nest alustama(ühed talli,teised õue,ühed kõrvale kopli , teised ette kopli,sadulasse-sadulast ära, kaitsmed peale-kaitsmed ära-platsile ja siis jälle tagasi.. siis jälle uus kopliring.. ühed sisse,teised õue.)
siiiis ma jõuaaaks mingi 11 lõpetada ehk.. siis oleks pääris normalna aeg veel : D: D
aga no homme on siis 6 hobust vaja teha.
Boksid, söök, sõitimine, pidev koplite vahetus.
tegelikult homme sõidan ainult 3-4 jaga.. oleneb nüüüd .. ehk peab aint 3 hobust ja siis raudselt pean liisat ka aitama veits.. tal on koolisõit reede JAAAAAAAAAA ta murrab oma kätt rämedalt + sõidab kannaga ja ei tööta hobust enda all üldiselt eriti läbi . eest laseb ära, juurde sõidab küll aga ta peaks ta just ALT tööle saama kuidagi, kõik tundub nii lootusetu küll jah, aga küll hakkama saab.. + täna ma pidin selle junniga sõitma, panen 100 cm süsteemi.. Ta lihtsalt vajub ära säärte vahelt, katsusin niiimodi teda hoida,et ma pole vist elus kedagi niii enda alla sõitnud ja hoidnud.. ikka , lihtsalt valgub käest ära ja massssiga ikka tõmbab ära . , lõpuks kuidagi saime ikka üle ilusasti ka, agano krt seee läheb raskeks. Peaks turvakaga taga üleüldse sõitma vist.. Taob takkka ka ja pukitab vahel.
julm. seega homme on karm päev... iku oli suht ok täna, närviline aga samas selline mõnna..



Edu mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
(tegelikult on praegu megasuuuured jamad ja värgid... but everythings gonna be allright. ja kui kõik korda saab ss on siin mängus ikka suuremad jõud.)

igatahes Celiga ka ehk toimub midagi lähima ajajooksul.. Looodame.. oootan juba täiega + 4 aastapärast saan mingi superluks värgi. fakju, caaaannt weiiiit.

jaa.a... kell on 12 öösel läbi juba.. niiiiiiiii,et peaks voodisse kebima, muidu ei jaksagi hommikul jälle maastlahti end ajada AGA PEAB JU!


ja kuna nüüd siin on igasuguseid suksusi siis ma enam ei kirjutagi ainult enda omadest.. vaid no kõigest mis siiin toimub ja toimuma hakkab. we'll see...

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

kirjaviga viimase sõnaga xD

Anonüümne ütles ...

mõnel siis on liiga palju tööd... ma tahan ka :D
Mul ainult 1sõiduhobune, liiga vähe :(

jõuuuu:D ütles ...

vaatasin ise ka, a mai viitsiparandada : D... birx , kuuule suht karm on praegu ja nats:D , jumala läbi omadega igapäev ikka no..