? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

neljapäev, 18. veebruar 2010

Nüüd olen paarpäeva järjest ratsutanud aga erinevate hobustega.. Seega hüpata pole saand.
Ignis on paremaks muutunud . Üsna ühtlane ja hea juba. Celi ei taha endiselt liikuda.
Kuna üleeile meriliis jauras ja jauras ja edasi teda ei saand siis eile käisin ise celkaga.
Algul jauras ikka kaa ja mul väsisid jalad juba ära jms aga siis hakkas ikka liiikuma . Eriti midagi talle ei teind köhapärast aga natuke üleminekuid jms. Lõpus juba tõusis isegi seismise pealt galopile ja tuli kohe tagasi ka kui vaja :) nii,et suht rahule võis jääda.

Täna Teri-ann & Meriliis käisid ilmasadulateta eti & celkaga maastikul.
Oli vist tore olnud:D
ma nii pro jõudsin selle ajaga 2 poksi tehtud(y)
söötsime ära ja talli :)

Tegelikult olen ma elistraga ka ikka vahepeal sõitnud. Ta on selle seismisega eest päris kangeks läinud jälle jms. Aga küll korda saab... võiks aega rohkem olla oleks pro:)

0 kommentaari: