? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

pühapäev, 28. veebruar 2010

Nädalavahetus & Teri-ann(:

meie talunaiste nv oli jällegi:D
Veeretasime heinapalle alla , söötsime , ratsutasime & olime nsm ägedad.
lumelauatasime ka ,like always:D

Reedel..koolis olime aint 1 tunnni. käisime valgekal lauatamas jälle:D
ratsutasime Celi & etiga maastikul:)
sõitsime natuke & nautisime nsm pimedust.
& oleks autoalla ka jäänd(vähe napilt). joppas.
aga sellest ma siin ei hakka rääkima parem..
toimetasime nsm tallis & söötsime jms.

Laupäev..
nii hilja ärkasime & sellep. vedasime ennast alles mingi 1(? v 2) paiku talli.
Plaanid olid sellised,et esmalt sõidan ma celit & T pildistab, siis lähme ignise & etiga , Siis ma elistraga & Teri-ann tahtis sandyga tegeleda.. aga kus sa sellega, ainult Celka,iku & eti jõudsime tegeletud , siis oli kopp ees & Vässs peal:D .

Celiga tulin siis esimesena, traavitasin veidi & üleminekuid paarkorda. Natuke galoppi & mõned hüpped. Ilus rada oli mul juba eelmistest kordadest sisse sõidetud seega ta ei pidand paksus lumes sumpama.
päris hea oli, natuke ronisin hüpetel ise ette jällegi jms aga jäin rahule.
:)
siis tegime Celi & Ronjaga(mu armas pärslane) väikese fotosesiooni:D
panin celka talli.. ja võtsime järgmised hobesed..

Eti & Ignis.
T tegi Etile ülimalt ägedad patsid:D:D:D:D
ilma sadulateta kappasime, ei päris äge oli.. kaiff. ignis oli nii lõdvestunud ja hea.
Teri-ann käis alla ka korra.. eti mingi kurvis tõmbas minekut vms, ma irnusin täiega,sest see oli ikka jõõõõõõõhkralt naljakas:D:D
T püüdis eti uuesti kinni ja traavitas veel veidi, ma niikaua jalutasin ikuga nsm nöör ümber kaela ja siis lasin ignise lahti, võtsin sandy, Päitsmeid pold võtta ,seega panin talle ka nööri kaela, õpetasin surveeest ära asutmist ja jooksin taga nsm käekõrval:D

sis jätsime hobused veidikeseks talli & söötsime jms:)
nüüd poksid ka ilusti tehtud & puhtad (y)



ühesõnaga kordaläinud NV (:

0 kommentaari: