? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

teisipäev, 9. november 2010

nüüd olen siis ikka jaksand sõita igapäev & 2 korda isegi hüpand.
mul on püsssid persealll:D

panin siis peneroli, süsteem,süsteem. esimesed olid 80 cm & siis edasi läks kõrgemaks kuni 110.
nad ikka niiimodi laksasid ,et jube.
ratsastuse kohapealt olid ka väga okei.. tegelt figaro oli esimesel päeval veidi kange. töötasin siis sellekallal & järgmisel päeval oli supelux(teri-anni sõnad:D)
elistra oli päris hea isegi.. paugutas ka nii,et isegi vahel oli raske istud seal..
teisel hüppekal tegin siis kannustega,et saaksin seda sammu väga täpselt vaadata.
harjutasin miski 60 cm peal kokku sõitmisega, ees juurde , ühtlases tempos sõitmist.
päris ok oli.. terikas lubas,et tuletab mulle edaspidi koguaeg meelde kaa,et ma tõkete ees ei jääks ise unistama, vaid eest laseks natuke järgi ja tagant veidi rohkem peale, et ta eest natsa tõuseks. Siis on super, muidu ta siuke uimps (minusse) jääb ka unistama ja siis on väga raske tal endal.

nüüd oli mõte,et viiks siis särka ka aga ma ei teagi veel. ei tahaks väga sinna talli:/

eks näis.. luunjasse võistlema ka siis vist:)

0 kommentaari: