? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

pühapäev, 10. oktoober 2010

I wanna do it till the sun comes up

peaksin vist rohkem kirjutama kaa meie trennidest jms kuid pidevalt läheb meelest:)

aga jah, kes väidavad ,et Figaro pole arenenud. siis tee tõesti ikka s*itaks eksite.
suvel, vahepeal... kui ta enam ei viitsind või ükskõik oli talle midagi nö rasket siis ta pani siukse rodeoga tallliette ja lihtsalt vedas su minema. tõrkus pidevalt. isegi galopi tõstetel viskas suvalt & lambist end püsti. ta ei käinud treileris. koplist ära tuues hüppas püsti kui ei tahtnud tulla. maastikul käimistest kellegi ees ei saanud rääkidagi ,see pold apsull võimalik, sest kellegist eespool ta polnud nõus liikuma. üleüldse hüppamisest polnud ka väga juttu, vahepeal oligi mõte,et sõidaks taga siis ainult skeeme...
ma ei taha midagi ära sõnuda & ma loodan,et ma liiga kähku talt midagi ei nõua & ma loodan,et ei teki taandarengut jälle , kuid see poni pole tänasekspäevaks enam ammugi mittte see mis ta oli siiis. ta on tohutult muutund. ta käib ideaaalselt treileris. ta tuleb koplist ära tuues ideaalselt järgi. maastikul mul on võimalik olla temag kõige eees ilma ,et ma sealt rämedalt rodeot saaks. platsil saan ma hüpata ja isegi täitsa meeter pole meiejaoks enam mingi probleem. jah , ta ajab end püsti vahest, seda juhtub ehk kuu or 2 kuu jooksul korra. see juhtub siis kui me tal kuulikokku ajame ehk ajame ta segadusse, küsime erinevaid asju korraga või ei anna nii täpseid märguandeid.kuid ta on ikka tohutult arenenud ja ma olen selleüle niii õnnelik. ma olen õnnelik ,et viitsisin võtta ta siiaa& temaga tegeleda & sõita. ehk on see seda väärt;*

elistra on ka endiselt hea, natuke on ikka kõver aga see võtab aega vist. seega eks me proovime & üritame:)
võistlema ka vist millalgi jälle, ei tahaks väga suuri pause sisse jätta.

0 kommentaari: