? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

kolmapäev, 21. juuli 2010

even if the sky is falling down..

Elistraga hüppasin veidi täna.Iseenesest hobune oli ju hea,veidi jõulisemalt oleks võind joosta.Selline loid oli ja edasisõitmisega tekkis problasi vahepeal. Aga samas mitte midagi hullu.
eest oli samas jumala normaalne täna.Ei istund käe peal.
Hüpates oli tema ka täitsa OK. ma ise ainult ei suuda/oska sammu üldse vaadata.
kord alustan lugemist liiga vara,kord liiga hilja. Läheb lappama või sõidan liiga enda alla. pekkis nh.kunagi ei suuda seda ÕIGET asja teha. vahepeal ta ise ei lähe ka pikemaks kui ma nagu tahaks ja maitea, raske süsteemo on see ratsutamine ikka. Peab kõvasti harjutama.




(mõned pildid ka tänasest...)


Binnuga tegi carms natuke ja siis mina natuke.
ta on jälle heaks läinud.Juba jälle nagu päris, tagant tõukab ,eest on pehme.
selline jõhkralt vinge suur püss..Tegin mõned hüpped ka, krt ta ikka niimodi paugutab ,et ma ei jaksa üldse istuda. Tulin kuni 110 tõkkeid. Kasti ka lõppu, temaga nagu ei ole üldse hirmu.ei põe üldse,et kui samm välja ei tule ,et siis ülepea käiks vms, maitea. Turvaline^^
Kõige ägedam suur püss keda mu käsi eal katsuda on saand:D

0 kommentaari: