? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

pühapäev, 15. november 2009

nv ,Carms, Love story & Sicandra

Reedel peale kooli läksin rongiga türilt-rapla.
jõudsin rapla ,C ütles,et tuleksin rongijaama ees seisva bussiga mahlamäele.
läksin siis bussi, istusin maha, sõidame & sõidame, lõpuks jõuame suurde bussikasse.Küsin,ett" kas me mahlamäelt sõitsime juba läbi ?" " jah, Ammu" ... mul oli nagu ":O wtf"..
küsisin ,siis,ett kas saaks uuesti mahlamäele ja siis uue ringiga läksin õiges kohas maha( jeee(Y))
helistasin pidevalt caarmsile,et kuhu ma minema pean, :D ta ise ka väga täpselt ei teand, aga no kuidagi moodi jõudsin sõerukale, teepeal hääletasin veel aga no Shit ,et ükski auto peale eii võtt.
sõerukal esimene reaksioon mis oli kui ma ukse avasin , oli naeru pahvakas:D:D sestt see onu vellu seisis seal ukse juures ja Mulle meenusüksasi:D
veitsa siis vaatasin sõeruka rahva trenni, Poldki just kõige hullem, aga mitte ka , purdis on hullem :D...siis vahetasime riideid, Solveig veel naeris seda kuidas ma ära eksisin teepeal jne:D
kõigepealt võtsime stoorii , carms tahtis tegelt sic'iga ennem tulla kuna stoori pidi teda närvi ajama ja siis ta ei saa enam keskenduda sicile vms.. ano ikkagi võtsime stoori ennnem.
panime sadulasse ja siis jalutasin tekiga, sellise mõnusa elava sammuga oli ja eest oli ka OK.
tegin natuke traavi kaa & nagu carms korduvalt on oma blogis öelnud, siis ta on sellise pika mõtlemisega v nagu reageerib hiljem ja säärest ei taha ka kohati välja teha, aga no C on taga alles nii vähe sõit kaa, kui pikemalt sõidab siis läheb see opa kindlasti SUPER heaaks:)
Traav oli stooril selline mõnus edasiviiv ja iga traavi samm oli selline jõuline v nagu kohe selline,et tõmbas sisse ja lükkas välja, no mulle väääääga meeldis see loom, tundus selline "minu tüüpi " hobune:D:D galoppi ei hakand proovima,sest mulle harjumatu ja vahest ta ei taha korralikult tõusta vms, nii,et jätsin selle carmenile:d, tundus,et neil ja Klappis pääris hästi, Stoori hüppas kaa vägevalt, Just kõrgematel :)
Tegin pilte ka, hiljem panen fotoalbumisse ülesse..
siis jahutasin maha ta jaa C hakkas sic'i valmis panema... algul C sõitis ise natuke ja siis ma proovisin kaa ..
samm oli sellline hea:D (ega ma enam eritii eii mäleta ka , aga no niipalju kui meenub)
minujaoks tundub selline õudsalt keeruline hobune, ja täiesti kindlalt minujaoks Raske sõita vms, no käiks ülejõu kui mul oleks selline hobune,sest ma pole üldse nii palju arenend :)
kippus minema ratsmetaha ja siis ma pidin kohe oma käed viima Ettee ja natuke kõrgemale aga ma pmst ,ei suutnud seda hetke ära tabada kui ta sinna ratsmetaha/alla läks :S lõpus juba midagi tuli välja ka aga no mittemidagi erilistt.
Ano see sic' ikka selline erksam ja kuumaverelisem:D:D selline vahva tegelane, sadul oli nii rõve,et ega väga nautida sõitu ei saand aga hobune oli hea:D.
proovisin mõned hüpped ka teha, hästi hüppas, aint ma ise olin seal seljas nagu esimest korda elus oleks hüpand, ano ega sellise sadulaga ei saa väga head istakut nkn luuua:D:D:D
C sõitis ise ka veel, ja tundus ett jälle nad sobisid omavahel!(janoh muidugi, millise hobusega C ei sobiks siis ?XD)
C tegi ka hüppeid, noooo minepekki kuidas see loom ikka paugutas, no jõhkralt ikka lendas, C jäi isegi vahepeal maha hüppes veitsa ,sest no olid neeed vast hüpped:d
& nii,et Vägaväga tore kogemus ja toredad hobused!

siis pakkisime asjad kokku ja C juurde minekut.. Õhtu oli nagu oli:D:D:D

järgminepäev, ärkasime 7 ?
läksime pärnusse anneka juurde..
vahepeal oli veel igastsärkivärkii &&&
seal sõitsin kimmuga, tegin veel viimase sõiduu kuna kips läheb nüüd ära soome arvatavasti.
kimmu pole ammu sõitnud, on kopli elu nautind ja siis on selline paksuke ja ei taha edasi liikuda ja tuim jaaa looderdis:D aga ikkagi nii armas ja tore ja hea ja kallis ja asendamatu :)
aga pold hullu midagi , kimps on ikka kimps;D

jaa rohkem mai viitsi rääkida, tegelt juhtus veel vägaväga palju muud;D

0 kommentaari: