? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

reede, 6. november 2009

Ignis & Eti

Teri-anniga:) Lumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D
kool sai läbi, varem kui oodata oskasime:D
hea(Y)
läksime kippelt kesklinna, et jõuaks pooodi &
siis kella 2 aeg pidi ema koju meid viima.
aga no no shit ,et mu emal lõppes see koosolek
v asi peale 3 alles:/ ano õnneks nägin kristjanit paide peal ja siis ajasime veitsa juttu & olime nsm, Vau ta saab trahvidki maksdud juba kõika(Y), PRO:D:D:D
peale kolm veitsa hakkasime koju minema, Meil suvekummid alles all(YYYY) TASE!
ja no seisime ikka sitaks tee peal kaa, 20 km/h sõitsime koju,sest pidurit vajutades auto läks ikka samamoodi edasi nagu poleks vajutandki. Väääga jube oli:/
4 jaks jõudsime koju.. jooksin kippelt tuppa ja võtsin C tekii , kippelt õue.
vaatan ,et no mida mu ema teeb seal, seisab lihtsalt, Ei no TORE Ta jäi kinni sinnna, päääris fail oli:/
hellasin c'le,et ei saagi tekki tuua:(
(kui kell oli pool 7 tuli ikka võimalus tekk türile toimetada, hellasin käppelt angele , aga ta oli juba rapla poole teel:/)


tõime opsid ära, viisime tallli .. T kuivatas etit veitsaa:D:D
ma panin iku ka sadulasse ja õue.)
tegin ikuga piiikaltpiiikalt sammu, KOHE hakkas ettealla tulema sammus. ja kõndis niimodi õõdsuvalt läbi selja(pro!:D).
alustasin traaviga, traavis vajus sisse kohati Eriti selles pöördes mis on KODU pooole:D:D:D
aga muidu oli vääga hea, tuli vahepeal isegi alla traavis(mõned korrad) aaga ei Tippind üldse pmst koguaeg astus jälge & ei läind ratsmetaha..
heahea(Y).
& kuna ma pole nüüd vääga kaua taga juba galoppi teind(pinnas pole hea olnud)
siis mõtlesin täna proovida + ta oli traavis väga hea & sellep. mõtlesin ka,et suht OKK oleks vistt:).
tõstsin siis galoppi, & no midamida:D tüüp pani takka täiega ülesse, & nii mitmeid kordi kui kasutasin liiiga palju säärt tõstmisel(istmikut unustasin kasutada:S).. jaa ma olin siiitaks häpii ,et ta näitas välja mida ta asjast arvab, üldiselt on ta tegelt üsna kinnine hobu,ei näita oma tundeid ega midagi & kui ühel hetkel plahvatab siis hakkavad need trikitamised pihta.
galoppis oli ta ka väga hea, Ei teind oma puujalgu, Jooksis üsnagi läbiselja(VA. kui ma põntsusin)
+ ta ei istund suulise otsas, mälus suulisi & mul oli selline tunne nagu mul polekski ratsmei käes, nii pehme olii:)
& kuna ta oli galoppis lihtsaltniinii HEA (ma ei mäleta üldse,et ta oleks kunagi nii hea veel olnud:D) siis mõtlesin proovida kaa 2 hüpet:)
enne tõket jooksis väga ühtlaselt & üsna OK tempos(traavis hüppasin) , ja no esimese hüppe tegi MEGA Suuure:D:D + kõik nii ilusti klappis ka.. Ise ma olin kaa Väga OK seal seljas;)
Käsi ei hoidnud kaa apsull kõhuall, mai tea kuidas ma seda suutsin aga vott ma ei jäändki suule:D
teri-ann ütles kaa,et see oli Väga hea.
mõtlesin,et k una see oli üsnagi super, et tulen korra veel & siis oli veel parem.
nii,et ma olen niii rahul kui rahul üldse olla saab:D

teri-ann tegi nsm etile natuke, korra galoppi ka, & ühehüppe kaa & ütles,et ttalle siiski meeldivad suured hobused, et eti nagu õmblus masin, pole võimalik kergendadagi nii kiirest:D:D


tsau.*

0 kommentaari: