? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

kolmapäev, 24. juuni 2009

Võistlused , Kross ja TS. 21 & 22 Juuni.

21 Juuni.

inessaga käisin siis krossi võistlemas 21 juuni..
Hommikul poni peale ja puhja poole minekut, minu kodu juurest on sinna
150 km. JUBE!
igatahes siiis jõudsime kohale ja kohe sai pmst, parkuuri õppima minna.
Esimene mõte mis oli , oli ,et Tsiises kuidas ma 7 tõkkest küll üle saan :S Jube lihtsalt...
Panin poni sadulasse, natuke sooja , mõned hüpped ja kõik, soojendusel oli ta hea.
liikus mõnusalt elavalt janii.
ainult 3 võistlejat oligii , mul oli naguu Wtf :O.
okeii, siis oli minu kord starti juba minna,
Tervasin ära ja siis võtsin kohe suht elava tempo ülesse jaa läksin kaarega ümber mäe...
Esimene oli mingid kaselatid("mõtekas") Tsipake lasin alla joosta tal kogematta,
Siis paremale tagasipöördega mingi kummuli keeratud saan :O , nagu pöördes sõitsin suht kannagaa kuna ta ÜLDSE eii liikund.Ja nagu arvata oli siis saani ees tegi, JõnksJõnks ja block , ürtasin veel kohapealt üle saada aga noo EII läind :/. tegin mingi ime tillukese pöörde ja siis pmst tagusin ta üle sealt . Siis sain liikuma elavalt kuna järgmine tõke oli Üsna kaugel , sõitsin mäest ülesse jaa mäest alla hüpe olii Palk, Seal ees kaa täiega blockis vastu aga kuna see oli mingi 50 cm siis sain ta sealt kohapealt siiskii üle. 4 Tõusev , jälle jõnksjõnks ja block ja hüpe kõrvale :/.
nii siis see sõit lõpeskii... Kohtunik ütles,et kui ma tahan võin pärast võistlus ala lõppu hüpata ja harjutada nii palju kui soovin.
Võistlus saigii läbii. Tegin paar ringii traavi, ja siis panin kannused peale,
kohtunik võttis uuestii aega, et naguu ma teeks uue sõiduu ja siis seda arvestatakse kaa... Nüüd võtsin juba ikka sellise tempo ülesse,et kurvides eii seisnuud püstigii :D.
esimene Puhas,Teine puhas,Kolmas Puhas,Neljas puhas,viies puhas, kuues puhas, SEITSMES täiestii kannusega sõitsiin jaa 3 m enne tõket pani sellise kaapsuu v blocki maha,et ohh issand :S ja eii läindkii üle sellest palgiga kraavist :/

siis lubati mul veel harjutada krosii kuna mee olime juu nii kaugelt tulnuud kohale, Kõigist tõketest sain ta puhtalt üle VA. 7 :(.
Seitsmendat hüppas teisepoolt väga ilustii jaa puhtalt aga õigelt poolt eii läind isegi mitte ligii .
mäest allla terve 3 rida olii niiniii kaiff:D hullult põdesiin aga sitaks mõnus olii : )
ja siis jahutasin maha ja kodu poole minekut tagasii.



22 Juuni
Kirna talli karikas.
Kimberly & Ignisega

Võistlejaid oli mingii 20. kanti .
Kimmuga olin siis 2 võistleja, Soojendus plats oli niinii kaugel ,et maii näindkii kuidas esimene sõitiis . Suht nõme, mai teand ju kui elavalt ma pean sõitma vms.
Soojendusel oli kimmu suhteliselt tuim, Lõpu poole läks üsna heaks juba.
Siis väljakule , Tervasin, karjusin lipu mehele ,et "Lipp ülesse!!" tõstsin galoppi jaa
läksin siis paremast jalast peale, Esimesel läks natuke alla aga tõusis päris hästi.
Teine oli ilusti õigest kohast. ja vahepealsed olid kaa head. 6 tõke ,Mõtlesin,et minu vea tõttu ajab maha Aga EII:D ilustii lendas, No ma tahtsin hullu moodi lõigata ja eii saand enam poni otseks , et nagu TÄIESTI viltuu hüppasin, jaa 7 oli süsteem sellel lasin mõlemad nii A kui ka B liiga kaugelt tõugata,ehk siis sain väga suure lennu :D . 8 Ronisime natuke alla kuna ta hullult põdes ja üritas ees seisma jääda aga ise istusin lõpuni ja eii last ratset ära ning surusin kannusega natuke ja hüppas küll : ) ...Enne 9 tõket mingii karjusin ,ett maii jaksa enam :D siis tädi karjus vastu ,et mingi" jaksad küll sõida nüüd " jaa midagii veel :D:D
10 pööret eii sõit üldse välja, kaa mingi jumalast viltuu hüppasin ja siis täie ralliga lippude vahelt läbii ja 1 Koht sealt see tulii :D:D:D. Jõõhkralt õnnelik olin ,et pisikee liikus:D:D




IKU:
soojendusel tegi korra küünalt kaa: S .
ja üldse platsil oli väga jäik igatipidii ja üldse eii taht ratsmest ega istmikust välja teha :/
Lammutas kaa 2 korda :S
siis oli juba meie kord ja eii saandki enam uuesti hüpataa:S
Tervasin ära ja siis galopp ning parkuur.
3 hüppe , surusin ta veits kaugelt ära ja sellep. tegi niiinii suure hüppe,et ma pidin lakast kinni võtma ( punkar on iku xd )
Üle jäänd oli kõik väga ilus ja täpselt õigest kohast:D
10 tõkkele tegin pöörde aint liiiga suure aga tempo oli samas päris kiire ja sellep. siis saime 2 Koha:D ja jälle olin õnnelik :D


Igatahes Võis rahule jäääda : )

0 kommentaari: