? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

kolmapäev, 21. jaanuar 2009

ioouuu;*


Elsä ütles,et ta ei tule Võistlema nessugaa kuna ta peab purdiis käima ja tal pole aegaa. Siis ma mõtlesinn,et noo jahmm normm ma eii saagi võistelda;/. Mingii naljaa pärast mõtlesin ,et küsin Carmeniltt , jaa saaatee aruuu Ta oliii nõõuuus:Dmul olii naguu ,et appiii sa räägidd päriseltt vää:D.Siis rääkisin oma emale, mu ema oli jumala pahane ,et elsa ei tule vms:D, mul oleekss küll jumalaa pohh xd. Ja taa ütles,et ahh meil pole rahaa.Ma ütlesinn ,et noo selle probleemi annab kohe lahendada, Võtsinn Teloo Hellasin Vanaemale, Küsisin rahaa jaa saingii:D ma olin naguu 7 taevas! niiniii õnnelik! janoh kui midagii perseee ei lähe siis me lähme C-ga võistlemaa 1 veebr.
Oiiiplää kuidas ma ootan seda:D, Armastan Seda plikat!
Jeeeshhhh, C onn ingell(ll)
:D:D
irwwirww, meill tulebb eritiii markk päev 1 veebr.
Kujutate ette mina lähenn kimmuga jaa carmen läheb nessugaa, Jõõhkerr juu:D
igatahes sellest tulebb HEA päevv. C pole nessuga juu kunagii hüpandd ega midagii , Irww.
niiiiiniiiii Õnnelik:)
A.muidee, Lõpuks ometii mu ema ja tädii ostsid hobusee Treila mulle.
Loodetavastii saab ema need treila värgid Kahm tehtud (Y)
Loodetavastii lähebb Kõik hästii!!!
Tsääüüüü:)

0 kommentaari: