? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

neljapäev, 8. jaanuar 2009

8 Jaanuar. c(=


mingii ää, Ärkasiiiiin ,
lalallaa.
Läksin kooliii :D, niii mõtekas ma ei võii naq ää^^.

dav,
ohh mulle meeldib see kald kiriii , Pääris Ülii Sexx^^onn:D,
pmst, niii Esimene oliii Inka. plaplaa, see olii üliimalt mõtetuuu. Me pidime kuulama mingi õpsiii jutttu jne,
Teine tundd oliii Hmm ?, keka ?, vist olii jh.
Krt, ma ei võtt keka asjuu kaasa Igaksjuhuks!, faak see jobii õps on pedekas kuna ta tuliii kooli tänaa;/, Üle eile teda poldd:S
Ta ei ütle kunagi meile juu millal ta suvatseb kooli tulla ja meile tundii anda :/.
mingii kekassh, ma veitss mölasinn õpsiga kuna see Värkk käib suhtt närvii või nii.
Me täiega elsaga lollitasimee kekas naguu alatii ^^;*
mul olid Papuud mingi üli märjad pärastt;D
KekatunnistOlid Ripsmed,kulmud,Juuksed,sall Härmas
Armass oliiiiin;D;D;D;D
siiis oli mingii mõtetuuud Mataa & Estaaa & Saksa . Meil oli mingii Jõõhkrad teemad Kuntsdi Õpsigaa, irww noo. Me rääkisime, Lapsepõlvest, Joodikutest, joomisest,suitsetamisest,minu isast, sellest kuidas ta mängis minu vanuselt Nukkudega alles ja siiis rääkisime veel sellest ,ett ää tema arust ei tohiks tydrukutel nii varakult poisse olla vms:D kuigii Kunstaa Õpss onn 30 a ?, mm, nojah Näeb välja nagu 19 a. ;D;D;D;D
Oehhh Ajaluguuu(ll) krt, vott see tund omabbb:D:D:D Sõime terve tunni kommi ja mõtlesime luuletust elsagaa xd, mingi luuletuse algus oli selline ,et...
"Elas kord üks mees kelle Elu oli Pees" xd. Suht Sexxx võii niii. Õpss pani mulle "2" selle luuletuse Eest XD ,
mm, laalla, nüüd räägin villugaa:)
:D musiiiii(L):)
c(=
lalala, kodus & Võõrsil (ll) lalalala.
okeii Tsäüü.....

0 kommentaari: