? ??????????????Island? ????? ?? ???Rating: 4.2 (99 Ratings)??210 Grabs Today. 15944 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Digital Beach? ????? ?? ???Rating: 4.1 (69 Ratings)??110 Grabs Today. 16370 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Eas BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

neljapäev, 16. veebruar 2012

.. jah ma pole siis teab mis ajast kirjutanud. pole lihtsalt viitsimist olnud aga mõtlesin,et prooviks siis uuesti !

Carmena , nüüdseks mu 4 aastane mära kes on ülimalt tubli ja nii südamlik on üsna okei juba:=)
me oskame sääre eest astuda siis oskame me taandada , üleminekuid( va. see,et galoppi tõstetel läheb krampi ja viskab pea ülesse.. okei galopp on üleüldse hetkel meil probleemiks) Traavis on ühtlane ja väga hullult ei vaju ka enam. säärt tunneme ja lõdvestada oskame ja ette-alla ka joosta. igatahes ühtteist oskame me juba ja otsutasime ,et võiks teha 25 veebruar MEIE esimesed võistlused. HEIMTALIS. eks näis;)

Täna jalutasime algul pikalt , mingiaeg hakkasin teda ette-alla sõitma ja lihaseid soojaks. harjutasime traavis 60 cm hüppamist ka nii,et ta väga jälgiks seda mida mina seljas teen, maandus täpselt sinna jalga kuhu oli vaja ja enne ning pärast tõket tuli täpselt seal tagasi kus vaja. super !
täitsa rahul on tüdrukuga :)

Elistral pole endiselt sadulalt, seega muti sööb ja paisub. oeh, leiaks talle ühe toreda ja hea omaniku.. ma oleks nii rahul !
siiani parim hobune kes mul eales olnud on;)

0 kommentaari: